Thursday, May 19, 2011

19 Weeks - we are doing great.

Thanks God, i am doing fine in my 19th weeks of pregnancy except for my HB climbdown.


Monthly review, Monday, 16th May 2011.

My HB is as low as 9.8 seja..aduii..susah betul mau maintain HB ni tau. Padahal saya makan sudah iron tablet, and semua makanan yang ada zat besi.. a bit frust actually. nasib la saya nda kena suruh jumpa doktor seminggu sekali untuk cek HB.

Berat pula, sudah naik dari 48kg to 51kg. Patut la sesak sudah nafas sia kalau mau tidur..baby is getting bigger!


First review with doctor and scan baby, 18th May 2011.


Saya harap2 tu doktor friendly and boleh bagitau gender si baby tanpa ditanya. Tapi, doktor tu kurang bercakap. Saya pula, macam biasa tanya itu ini, tapi doktor jawab sepatah ja.


First question keluar dari mulut sia bila tu scanner sudah berjalan-jalan di atas perut sy ialah

'boleh nampak jantina ka doktor?


Si doktor jawab nda jelas. Saya pun tidak pasti apa tu perkataan dia cakap.


Next question saya tanya:

'Baby saya satu orang saja ba kan dok?

Doktor tersengih,


'satu orang saja ba.'


hihi..jawapan doktor tu telah menamatkan teka teki yang bermain di fikiran selama ni. Teka teki apa pula tu?

Okay, sebenarnya, saya teringin mengandungkan anak twins ba. My father-in-law twins, my brother-in-law pun twins juga.

Jadi, ada ka peluang saya untuk dapat anak twins tu a? Hehe..

Kali ini, sudah pasti bukan twins la. Eisehh..kali ini kunu. Tidak tau ada lagi ka lain kali ni..just wait and see la kan..kalau larat lagi menambah ..:)



2 comments:

amesheeba said...

wow ms mau twins pla kan hehe...klu kita dpt 1 pair suda mis...syok jg kan hehe

Uzoeiy @ Zoi said...

haha..ya ba amy..sy dengar, kalau family sy yg ada twins, potential tu lagi tinggi..kali ni nda da rezeki.

create your own banner at mybannermaker.com!