Sunday, January 1, 2012

Happy New Year 2012

I am really feel like giving the world a loud 'Hello", right now. Macam 'mulau-ulau' (gila-gila) saya rasa..haha!

Nah..Its been ages i disappear from the blogging world. Last update was on 16 September last year..uiseh..macam lama sudah tahun lalu kan, padahal baru seja kemarin..hehe!
Apa-apa pun, Selamat Tahun Baru 2012 untuk semua, untuk sesiapa saja yang terlimpas blog saya hari ini. Semoga tahun ini lebih baik dari tahun lalu dan rezeki kita semua bertambah-tambah. Amen.
Tahun 2012, hmm..apa yang baru dalam hidup kamurang? Kalau saya sudah tentulah dengan kehadiran si dia ni:



Danzell Jeremy Marius . Turn exactly 3 months old today.
Chubby right? full breastfeeding baby ni. Tidak mau susu botol langsung.

This year absolutely will be more meaningful to us-me and hubby. With two kids to take care..mesti lebih meriah lagi, apatah lagi bila nanti ultraman yang satu ini sudah pandai berjalan..Sementara si abang aka Yong Yong, semakin bijak berkata-kata dan sudah tentu semakin ada kedegilannya.
walau apa pun, saya sangat bersyukur dikurniakan anak-anak yang sihat dan cergas. Rasanya kehadiran anak ke-dua kali ini turut diiringi rezeki yang bertambah dalam kedua-dua karier saya dan juga hubby. 

Tahun ini, melalui budget 2012, kami penjawat awam naik gaji, hubby pula dalam masa sebulan bekerja di tempat baru telah 2 kali dinaikkan pangkat..syukur sangat2. 
Tapi di sebalik itu, masanya untuk bersama keluarga sedikit kurang dicuri kesibukan melaksanakan tanggungjawab baru..hmm..itu pun patut disyukuri juga la kan.
and me? will try harder to get use to it..will be a stronger independent mama! :) Agaknya, boleh jadi azam baru saya la ini kan? hehe.

2 comments:

b0m^2 said...

congrats.. =)
God be with you and your family =)

zoi said...

hi bom2..terima kasih dtg di blog sy..ada juga pg lawat blog ko tadi.

create your own banner at mybannermaker.com!